Виховна роб

 

Виховний захід

«Козацькі розваги»

3 класи 2013 р.

 

Змагання «Козацькі розваги»

Тема. Козацькому роду нема переводу

Мета. Познайомити дітей з історією козацтва, їх розвагами, виховувати почуття  патріотизму, розвивати наполегливість, силу волі.

 

Змагання відбуваються у спортивній залі, прикрашеному кульками, різнокольоровими стрічками, плакатами з прислів’ями про козаків та козацьку славу. На початку звучать козацькі марші.

 

 

Хід змагання

 

Дівчинка.

Українка я маленька,

Україна моя ненька,

В неї щира я дитина, 

Добра, люба та єдина.

 

Вірна я дочка народу,

Бо козацького я роду.

Щиро я свій край кохаю,

Краю кращого не знаю.

 

Так я завжди буду жити,

Рідний край буду любити,

Українцям помагати,

Україна моя мати.

 

Хлопчик. 

Українець я маленький.

Україна – край рідненький.

Вірний син я свого роду

Українського народу.

 

Все, що рідне, я кохаю,

Всім, хто рідний, помагаю,

Своє ціню, свого вчуся

І до рідного горнуся.

 

Знай і ти своє любити,

Все вивчати і цінити;

Знай, що найчесніше діло

Свого боронити сміло.

 

В руках у дітей хліб на рушнику

 

Дівчинка.

Гостей дорогих ми вітаємо щиро, Стрічаємо з хлібом, любов’ю і миром!

 

Хлопчик. 

Любі гості, козачата, в нас козацьке свято.

Добре, що прийшли до нас в цей чудовий зал.

 

Дівчинка.

Хто такі козаки?

Козаки – це вільні люди!

Козаки – безстрашні люди!

Козаки – борці за волю,

За народу щасливу долю.

 

Хлопчик. 

Сяяли на сонці шаблі запорожців,

Як вони на конях гнали ворогів.

Козацькому роду нема переводу,

Лине його слава з далечі віків.

 

Дівчинка.

Наші козаченьки – славні запорожці,

Вільними шаблями очищали світ.

Козацькому роду нема переводу,

Прапор малиновий кличе у похід.

 

Хлопчик. 

Квітне наша доля, наче маки в полі,

І ранкове сонце виплива з дібров.

Козацькому роду нема переводу,

Козаки в колисках виростають знов.

 

Виходять діти разом співають пісню

 

ГЕТЬМ ВЧИТЕЛЬ.
 Дорогі діти, шановні дорослі! Сьогодні ми проведемо змагання для учнів, у якому учасникам потрібно буде продемонструвати сильний характер і найкращі фізичні якості.

АТАМАН (читає).
«Сини мої, козаки! Я, гетьман козацького війська, наказую провести змагання двох куренів, щоб підняти бойовий дух і мудрість нашого козацтва» Отамани, шикуйте курені!

ВЕДУЧИЙ.
Ми зібралися, щоб переконатися, що ми є нащадками славного козацького роду, що в наших жилах тече кров сміливих, відважних, розумних людей – вільних козаків.

 

1.ПРИВІТАННЯ КУРЕНІВ ОДИН ОДНОМУ.
Отаман першого куреня (командує).
Курінь «Дзвіночок»! Рівняйсь, струнко!
Наш девіз:
«Дзвонять весело дзвіночки –
України сини й дочки».

ПРИВІТАННЯ СУПЕРНИКАМ:
«Нехай знає рідна мати – вільна Україна:
Козаки ми ще маленькі – зате гідна зміна».

Отаман другого куреня (командує).
Курінь «Берегиня»! Рівняйсь, струнко!
Наш девіз:
Рідну хату зберігати,
Тата й маму шанувати,
Честю роду дорожити –
Україні служити.

ПРИВІТАННЯ СУПЕРНИКАМ:
Душу й тіло ми положим
за нашу свободу
І покажем, що ми, браття, -
Козацького роду.

Крінь . "Вернигора"»! Рівняйсь, струнко!

 Наш девіз: Козаки – вільні люди!

Козаки – безстрашні люди!

Козаки – борці за волю,

За народу щасливу долю.

ГЕТЬМАН. Вільно.

Входить Айболить з термометром

- Здрастуйте, діти!

Здоров’я в порядку?

Діти: - Спасибі зарядці.

Айболить: - Перед початком змагань, я повинен вас оглянути. Прошу всіх встати і виконувати мої команди:

Всі дихайте…

Не дихайте…

Все в порядку, спочивайте…

Дружно руки піднімайте…

Все прекрасно, опускайте…

Нахиліться…розігніться…

Станьте прямо…. усміхніться.

(міряє температуру)

- Так, я оглядом задоволений,

Бо ніхто з дітей не хворий,

Всі веселі і здорові,

До змагань будьте готові!

Вчитель: Отже, розпочинаємо наш конкурс «Козацькі розваги». Вам доведеться пройти через дев’ять випробувань. Це стільки, скільки було колись порогів на Дніпрі. В давні часи ці пороги були страшною перешкодою на шляху до того, хто плив Дніпром на Січ. Вважалося, що справжнім козаком може зватися лише той, хто пройшов хоч раз у житті через пороги.

1 конкурс «Вершники». Стримувати поміж ніг козака м’яча-коня, у руках – палицю шаблю. Потрібно дострибати до підвішеного дзвоника, вдарити шаблею по ньому, повернутися назад та передати естафету товаришеві по куреню.

2 конкурс «Забава кашоварів». Хто швидше з представників куренів розбере на окремі купи змішані разом горох, квасолю, жито тощо.

3 конкурс «Втеча з полону». Полонені козаки стрибають у мішках. Вони повинні якнайшвидше подолати певну дистанцію й передати мішок по естафеті товаришеві по кореню.

4 конкурс «Влучники». Козаки кидають у ціль м’яча, який імітує козацьке ядро.

5 конкурс «Вікторина»

1. Як називається зачіска козака? (оселедець)

2. Як називалось місце, де жили козаки?  (курінь)

3. Яка їжа була в козаків найулюбленішою?   (каша)

4. Назвіть найвідомішого гетьмана України. (Богдан Хмельницький)

5. Як називався козацький човен?  (чайка)

6. Кого називали козаком? (Вільну людину).

7.Хто стояв на чолі козацького війська? (Гетьман).

8. Де розташовувались козацькі табори? (Запорізька Січ).

9.  Про яку деталь козацького вбрання казали: «Широкі, як Чорне море». (Шаровари).

10. А чи знаєте ви ім`я дивовижного гетьмана – силача, який легко міг зламати руками підкову? (Іван Підкова).

11.  Що було ознакою влади гетьмана? (Булава, бунчук)

12. Як називався один з видів боротьби на Україні?  (Гопак).
6. КОНКУРС «ПОЇЗД».

ВЕДУЧИЙ.
        Як відомо, козаки вміли швидко бігати, навіть доганяли й ловили дикого коня. А чи вміють так швидко бігати учасники наших змагань? Зараз перевіримо. За моїм сигналом отамани біжать навколо поворотного прапорця, підбігають до команди, чіпляють одного воїна (зачіпають обов`язково правою рукою за ліву), вони вдвох оббігають навколо прапорця й назад, чіпляють третього воїна й усе повторюється, доки не заберуть останнього. (Конкурс)

7. КОНКУРС МАЙСТЕРНИХ ХУДОЖНИКІВ.
ВЕДУЧИЙ.
На прикріплених аркушах паперу кожна команда повинна намалювати козака на повний зріст. Один учасник біжить – малює голову, повертається, тоді наступний – тулуб і т.д. Виграє команда, яка швидко, згуртовано, акуратно і точно намалює козака.

8. Конкурс «Бій півників»

На підлозі коло діаметром 2 м. У коло стають по 1 учаснику  з кожної команди. Діти стоять на одній нозі, іншу – тримають рукою. За сигналом суперники намагаються штовхнути один одного плечем. Гравець, який виштовхне свого суперника з кола, одержує очки.

 

8. КОНКУРС Козаки кожного ранку вставали до схід сонця і йшли купатися в Дніпрі. А потім готували собі їжу. А щоб зварити кашу треба води наносити.(ложкою наносити води)

9. Конкурс. Естафета "Як козаки картоплю саджали "

  • Перший учасник команди біжить, тримаючи у руці картоплину, до "городу" - обруча, який покладений перед кожною командою на відстані 9-10 метрів, "саджає" - кладе картоплю, повертається до команди, передає естафету. Наступний учасник біжить до "городу", "збирає врожай" - забирає картоплю і повертається до команди. Завдання по черзі виконує уся команда. Перемагає команда, яка першою зібрала врожай.
  • ВЕДУЧА.
  • А зараз ми підрахуємо ваші отримані  бали.
  • ГЕТЬМАН (читає грамоту).
     Я – гетьман усіх вільних земель українських і всієї держави – даною мені владою і своєю волею велю привітати найсміливіших, найдружніших козаків.
    (Оголошуються переможці, нагороджуються грамотами і подарунками).
  • ВЕДУЧИЙ.
    Хай не буде суперечок
    Серед нас ніколи!
    Нехай спорт нас об`єднає
    В нашій рідній школі!
  • ВЧИТЕЛЬ.
    Ось і закінчилися змагання. Наші команди показали, що вони - гідні нащадки славного козацького роду, справжні козаки.
    Навчайтеся бути здоровими! І навчайте цього інших людей, що оточують вас.
    Успіхів вам і здоров`я!

 

Свято Миколая   4 клас 

Ведуча. Грудень рік кінчає., а зиму починає. Під сніговою ковдрою спить земля. Крига міцно вкрила річки та озера. Поринув у задум ліс. Сонце хоч і позирає із-за хмар, та не гріє. Дні стали сірі і зовсім холодні. Тільки морозяні ночі посвітлішали від зірок. Сьогодні день не звичайний,сьогодні свято. Й0го знають всі малята. Що ж це за свято?

(музика «Сніг кружиться)

Ведучий. Свято Миколая, здавна в нашого народу відзначається великим прочитанням. Не було в нас ні однієї хати, де не було б Ікони св.. Миколая. Народ почитає його,наче свого національного героя.

(Презентація до свята Миколая.)

Ведуча. Це було дуже давно, В одній сімї  ріс хлопчик на імя Миколай. Він дуже добрим і щирим,всі його любили,а батькам була найбільша втіха коли він виріс став священиком. До нього горнулися всі люди. Отець Миколай старався всім допомогти,але так,щоб, ніхто не знав,чиїх це рук справа.

Ведучий. Хоч від смерті Миколи – чудотворця минуло понад півтори тисячі літ,але він і досі живе в серцях мільйонів людей,і його любов до ближнього щоразу відроджується у зимові дні. коли він щедро обдаровує всіх дітей християнського світу.

Ведуча. Святий Миколай дає нам прегарний приклад живої діяльності та жертвенної любові до Бога і ближніх. Його любов запальна,всеобіймаюча, повна милосердя і готова помогти в кожній потребі душі і тіла. Він кожному бачив самого Ісуса Христа, тому так скоро в кожній потребі спішив йому на допомогу.

На сцену виходять дівчата  і хлопці.

  1.  В грудні ніч є чарівна,

Бо з небесного човна

Миколай на землю сходить

І дива усюди творить.

  1. Все він знає,

Тільки хтось про щось помріє -

Мрію здійснить в цю ніч,

Бо святий він – в тому річ.

  1. Наставляє Миколай:

Злом себе не покарай!

Чесним будь та справедливим,

І працюй, не будь лінивим .

Другом вірним завжди будь,

Свого роду не забудь.

  1. Не зречись своєї мови

Ні за якої умови!

Будь людиною завжди,

  1. .В ніч на свято Миколая

Дітвора уся чекає

Подарунків і чудес.

Із-за хмар з самих небес,

Він несе дарунки добрі

У своїй великій торбі.

У віконця заглядає,

І про тебе все він знає:

  1. Як ти вчишся, де ти ходиш,

Як себе з людьми поводиш.

Чи лягаєш вчасно спати,

Чи порядок робиш в хаті.

7. Якщо чемний, то тоді

Подарує він тобі:

Може коника прудкого,

Може котика м’якого,

Літачок чи книжку,

Чи ведмедя й мишку.

  1. Миколай тихцем зайде,

Твоє ліжечко знайде,

Подарунки покладе,

І з кімнати геть піде.

Та коли ти не слухняний,

Робиш прикрощі для мами,

Миколай тобі несе

Добру різку – і …усе!

  1. Отже слухай маму й тата,

То в дарунках ваша хата

Буде квітнути завжди

В перші місяці зими.

Виходять зі сцени.

Звучить пісня «За вікном летять сніжинки»

На сцені читці.

  1. У зимовий нічний часом,

Миколай іде до нас,

На санках везе пакунки,

В тих пакунках подарунки.

Миколай на сивих конях

В двори заїжджає

І пакунки чемним дітям

Із санок скидає.

Коли діти міцно сплять,

Раптом двері заскриплять,

В хату Миколай прийде

І дарунки покладе.

  1. Ці дарунки не прості –

Миколаєві, святі –

Під подушку їм кладе,

Коли в жату він зайде,

Кому зошит, кому книжку,

Кум іграшку й калач,

А нечемним дітям різку.
Й більше ні чого – хоч плач.

Ще й погладить по голівці

Чемну він дитину,

Не обмине, не облишить

Жодну  хатину.

3.В кожну хату завітає,

Де послушні діти,

Дар святий їм залишає,

Як їм не радіти?!

І я рада за дарунок,

Від отця святого,

Від Миколи – чудотворця,

Хранителя мого.

4.Буду щиро Миколая

Я також просити,

Щоб зі слав із неба ласку –

На вкраїнські діти.
Святий отче Миколаю,

Просим тебе щиро:

Єдність дай у ріднім краю,

Злагоди і миру!

5. Добрий отче Миколаю,

Ось про що тебе благаю

«Щоб була здорова мати,

Й не хворів ні коли тато…»

6.дай нам сили і охоти

До науки і роботи,

Щоб росли ми здоровенькі

На потіху отця і неньки.

Чути мелодію дзвоників. Появляється синє світло . Виходять ангели.

Ведуча. До нас спішить святий Миколай,але далека дорога його,та він прислав до нас своїх провісників «ангелів».

Ведуча. (запалює свічку біля ікони святого Миколая)

В руці свічка горить,

Шлях святому осяває

Він до нас скоріш спішить,

Нас «Дзвіночок» не минає

Ангелик  : На Святого Миколая

Радість світ увесь проймав,

Хай радіє увесь світ,

Український на  рід

Миколай; От і  всі дарунки склав

Десь Ангелик мій пропав.

Ангелик 1:З небес високих я тут приходжу,

Діточки любі, кохані.

Я той, що завжди при вас сторожу,

Маю опіку над вами.

Я той,що чую, той,що бачу,-

Що робить кожна дитина.

Як воно плаче – і я з ним плачу.

Сумна у мене година.

Ангелик2 : Знов хурделить,

Снігом рівно землю стелить,

Нам потрібно поспішати

Щоб до ранку встигли ми,

Всім дарунки рознести.

(Склали дарунки в сумку, поклали в санки й поїхали)

Миколай: Потемніла вже надворі,

Чи посвітять в небі зорі?Щоб не застрягли саночки,

Щоб не заблукали ми.

Ангелик. Ясна зірочка скотися,

По доріжці засвітися.

(З’являється Зірочка)

Зірочка. Добрій справі я завжди

Поспішу допомогти

А щоб швидше ви дійшли,

Освічу я вам хатки,

Де Святого Миколая

Добрі діти вже чекають.

Миколай. Що ж Ангелику, співай

 Моє серце звеселяй.

Ангелик.: На святого Миколая

Радість світ увесь проймає

Хай радіє увесь світ,

Український наш нарід.

Миколаю раді всі,

В кожній хаті свято будить,

 Помоліться всі до нього,

Щоб він не минув нікого.

Сценка.

(Край села хата. Обстановка бідна, але чисто прибрана. Діти накривають на стіл вечерю, мати порається біля печі. Марійка Витирає вікно.)

Маринка. Ой, дивіться,- покотилась
З неба зірочка ясненька,

Десь за лісом зупинилась

 Що то значить, наша ненько?

Мати. Ви забули, певно, діти,

Я вам нагадаю.

Завтра по всій Україні

Свято Миколая.

Вирушив дідусь в дорогу,

А на дворі Темно - темно.

Зірочку він на підмогу

Собі кликнув недаремно.

Щоб світила йому путь

До кожної тати,

Чемні діти де живуть,

Щоб їх привітати.

Галинка. От якби до на вона В гості завітала,

Миколая привела,

Подарунків дала.

Мати. Мої діти, помолітьсь

До Святого до Отця,

Низько йому поклоніться,

Може, просьба сповниться.

(Діти моляться до образу Святого Миколая)

Всі разом: Святий Миколаю, ми тебе благаємо!

Обдаруй нас теплотою,

Ласкою і добротою,

Зійшли щастя на наш рід,

На український на рід.

Мати. Святий Миколай вітає

Тих хто міцно – міцно спить.

Під подушки розкладає

Він дарунки лиш в ту мить.

Оля. Добре, ми уже лягаємо

І швиденько засинаємо.

Мати. Спіть до ранку спокійненько,

Сни хай сняться солоденькі.

(Діти лягають спати) Звучить пісня «Вже надходить ніч чарівна»

(На подвір’ї біля хати появляється мале Бісенятко, розкладає різочки, побачивши Зірочку, ховається)

Зірочка. Ось іще одна хатинка.

Оля, галя і Маринка,

Діточки слухняні й чемні,

Зупинюсь ія тут, напевно.

Кожен раз я заглядаю

У їхнє віконце.

Пізно всі вони лягають,

Встають до схід сонця.

То матусь помагають

У хатці прибрати,

Нема мами, ще встигають.

Їсти готувати.

(Побачила різочки)

А це що за різочки?

Бісик. Я їх тут поклав,

Так нечемних діточок я обдарував.

Зараз з себе сніг обтрушу,

Кину різки під подушку,

Ото вже буде потіхи:

Дітям – плач, а мені – сміху!

Зірочка. Бісенятко  ти бридке,

Розками скарать тебе.

А тут чемні і слухняні

Діти в своєї мами.

Бісик: Всюди тепер добрі діти. Де ж мені різки подіти?

Зірочка. Одну собі забери,

Інші дай таким як ти.

Бісик. Ох ти,Зірочка, погана

Не введеш мене в обману.

Годі тут тобі сіяти.

Моїй справі заважати.

Ти Святому Миколаю

Своїм сяйвом помагаєш.

Снігом притрушу тебе,

Твоє сяйво пропаде.

(закидає Зірочку снігом, біжить до хати, кладе під подушку Олі різку. Подушка падає, Бісик ховається за двері.)

Оля. Ой, як солодко я спала,

Де ж подушечка пропала?

Щось під голівкою тверде,

Мені спати не дає, (побачила різку)

Ой, за що такий дарунок?

(Побачила бісика,який виглядає з-за дверей)

А це Бісиків ґатунок.

Ще не встиг усіх сховати?

Годі в двері заглядати,

А то зараз оця різка

Тебе по спіні потріска.

Ангелик. В нас вже часу не багато,

Треба трішки поспішати.

Зірочка вперед котись,

Де потрібно засвітись.

Зірочка. Здорорвенькі ви бувайте,

Обігріли ви мене теплими серцями,

Тому полум’я ясне знову засіяло.

Та пора мені,мабуть,

Освіщати добру путь.

Не минув щоб вашу хату

Миколай із Ангелятком.

(Стукіт у двері. Заходить Миколай і Ангелятко)

Миколай. Мир і щастя вашій хаті,

Щоб були ви всі багаті,

Щоб біда вас обминала,

Тільки радість звеселяла.

Ангелик.  Ось і наша помічниця,

Де ж пропала ти , блудниця?

Йшли ми. Враз все потемніло.

Та пішли ми далі сміло.

Нас дорога привела

До хатинки край села.

Тут ось в вікнах спалахнуло,

Швидко ми тоді збагнули…

Зірочка. Ой, дідусю, я невинна,

Не моя оце провина.

Мене Бісик обдурив,

Ось і різку загубив.

Але дітки врятували.

І тому я засіяла.

Ангелик. Оля,Галя і маринка

Завжди роблять гарні вчинки,

В свою книжку записну

Впишу я їх доброту.

За сьогоднішню пригоду

Заслужили нагороду.

Миколай. Дітку тут я бачу милі

І привітні і гостинні,

Будуть їм за це дарунки

Із моєї чудо сумки.

Подушки попідбивайте,

Подаруночки приймайте.

Ангелик. Не обділимо вас дарами,

Бо так добре нам із вами.

Ведуча. А ви не забули, що день для вас сьогодні чарівний?

Подивіться, у нас з’явились ялинки. (на дошці 3 ялинки)

Але вони зовсім не святкові. Чого на них не вистачає?(іграшок)

Отже їх треба прикрасити.(діти діляться на три команди і прикрашають ялинки)

  • Молодці. Прикрасили ви свої ялинки, стали вони надзвичайними красунями.
  • А зараз ми дізнаємося чи вмієте ви відгадувати загадки.

Презентація – пісня «Біле поле…»

Св. Миколай Ви взяли дарунки, та все помятайте,

Що треба добрим усе життя бути.

Ну, прощайте, за рік знов прибути

Час втікає,а хаток іще багато,

За рік знову завітаю

З архангелом в хату вашу.

Виходить разом з ангелами.

…………….

Настав час і нам прощатися.

А ви один за одного подбайте.

Добро і ласку іншим дайте.

І вам сторицею воздасться

Творить для інших тільки щастя.

Щоб і в наступний мирний рік

Вам був приємний медовик.

………………

Хай любов і щира  згода

Живуть поміж вами.

Щоб дружба і щастя

Були завжди з вами.

……………………..

Будьте добрі,мудрі,щирі,

Живіть в радості і мирі

Хай добро вас не минає.

Сонце щастям хай засяє!

 

Сценарій  випускного свята                           1-4 клас

      Ведуча. Добрий вечір,шановні вчителі,батьки,гості! Ось і прийшов цей радісний і водночас сумний день – День прощання з початковою школою. Час летить, змінює все довкола,але всім неодмінно світитиме далеким вогником, оповитим солодким, стискаючим серце спогадом дитинства. Дитинство – це справді найкраща пора життя людини і проходить вона у початковій школі. Сьогодні день провів межу між дитинством та юністю. Тож дозвольте запросити до цієї зали гордість в нашу надію,заради кого ми всі тут зібралися.

(під звуки музики до залу входять випускники)

Ведуча. Увага!Увага!Шановні друзі!

Ми сьогодні зібралися у тіснім нашім крузі,

На радісне свято,веселе,чудове,-

Наші діти закінчили початкову школу!

Хай пісні тут лине, хай сміх скрізь лунає,

У кожного радісна усмішка сяє.

Усі дружні, веселі, радійте за нас:

Всі разом. Ми переходимо в 5 клас.

 За 4 роки навчання в школі наші діти отримали багато знань, дізналися чимало нового. І це тільки завдяки кваліфікованим педагогам,які були поруч. Хочеться сказати велике спасибі тим,хто працює в цій чудовій школі. Школі,яка стала другою домівкою для наших дітей.

Діти. 1. Велике «спасибі» повинні сказати

Всім вчителям в урочистий цей час

За те,що навчили ви добре всіх нас!

2.Про тих,хто знаходився поруч із нами,

Кого називали ми тут вчителями.

Хто вчив 4 роки нас чудово -

Про вас починаємо розмову!

3.Свої надсилаємо ми привітання

Найкращі прийміть від нас побажання,

У святковий,веселий і радісний час

Звертаємо нашу увагу до вас!

4. Спасибі керівництву школи

За те,що школа – дім наш рідний

Не підведем її ніколи,

Її ми слави будем гідні.

5. У школі є директор,

Що прийшов нас привітати.

І для цього ми повинні

Радо слово йому дати.

(виступ директора)

Ви нам для навчання умови створили,

Ремонт капітальний у школі зробили.

Завжди ви звертали велику увагу

 На наші екскурсії,свята , розваги.

За т,що були ви уважні до нас,

Вам квіти дарує сьогодні наш клас.

(Вручають квіти директору)

Вас вітають танком  учні 4-В класу   ___________

7. Завуч наша Антоніна Олександрівна

Завуч навчання.

Слідку,щоб всі ми були дуже старанні.

Контрольні тести нам дає,а ми не боїмося.

Крізь терни йдемо до зірок  і краще ще вчимося.

8.Шановні__Світлана Миколаївна та Інна Олександрівна.

Спасибі вам за знання своєї своєї справи,

За щиру доброту,

За те, що вдачу маєте круту.

І дай Вам,боже ,сили волі

Отак і далі працювати в школі!

9. Шановні Тамара  Михайлівна і  Олена Сергіївна

З англійської мови ми майже на «ти»,

Нелегко нам було цей шлях пройти.

З перекладами вміємо справлятись,

А ще нам можна і з іноземцями поспілкуватись.

Ведуча. Танок дарують учні 4 А класу.

10. Шановна Галина Георгіївна!

Ваші пісні ми добре вивчали.

Музику слухали і танцювали.

Літо дзвінке незабаром прилине.

З вашими піснями ми відпочинемо.

11.Діти наші люблять

Славних фізруків.

Вчать вони  дітей стрибати,

Швидко бігти,м’яч кидати,

Попадаючи у ціль.

12.Бібліотекар Олена Валентинівна

Спокійна, ділова,

В  своєму царстві голова,

Нас зустрічає радо,

Дає нам всім поради.

13.Шановна Таміла Миколаївна!

Непроста у Вас робота,

Головна у вас турбота

Про здоров’я учнів дбати,

Від хвороб застерігати.

Ведуча. Музичне вітання дарує учениці 4-В класу Карпенко Єлизавети.

14.Спасибі всім тим,хто на кухні працює

Компоти варить,різні страви готує.

Спасибі вам за пиріжки

І за смачні пампушки.

15. Уявіть собі на мить, що у нашій школі тиждень

Увесь люд смітить, та ніхто не прибирає.

Не кричіть, не голосіть,

То ми тільки фантазуємо

Й щиро дякуємо тим,

За чистотою хто пильнує.

16. Спасибі усім,хто працює у школі!

За ласку, увагу,турботу й привіт!

Ми всі полюбили цей рідний куточок!

І тут нас навчили про весь білий світ.

17. Шановні педагоги

Бажаємо здоров’я Вам міцного,

Багато радощів і сонечка ясного

Натхнення,щастя, успіхів у праці,

А в справах особистих тільки вдачі!

18. Щоб ви ніколи не хворіли,

Роботу щиро щоб любили.

Щоб дачу мали і квартиру,

Щоб в мирі і достатку жили,

Щоб грошей мали ви багато.

Щодня щоб їли шоколад.

І щоб на вас із неба

Любові й щастя падав зорепад!

19. За те,що були Ви уважні весь час,

Прийміть, будь ласка, ці квіти від нас!

Ведуча. Прийміть музичне вітання від учениці 4- А класу Чухрай Юлії.

Ведуча. Шановні випускники!

Скільки днів разом з ранковим сонцем все переступали поріг ваших класів. І завжди вас зустрічали ваші вчителі: Людмила Олександрівна

Раїса Федорівна. Анжела Вікторівна, Наталія Олександрівна.

Із добрих маминих рук учитель взяв ваші руки.

Він вів вас в 1 клас урочисто і рішуче.

 Ви назавжди залишитись в серці вашого вчителя.

Шановні,Ви допомагали нашим дітям труднощі здолати.

 І ази наук вміло навчати.

За вашу витримку й терпіння,

За сонячну ласку і любов

Спасибі скажемо знов і знов. 

Ведуча. Зустрічайте учнів 4-А класу з піснею «Мой добрый учитель»

Ведуча. А зараз я запрошую на сцену вчителів ,чарівних жінок, які 4 роки поспіль були другими мамами для наших дітей.

Виступ вчителів

Ведуча. Прийміть дорогі наші вчителі пісню «Рідна вчителька моя» від учнів 4-В класу

 

Діти. 1.Ми перших вчителів

Своїх вітаємо.

Здоров’я,щастя

Щиро Вам бажаємо.

2.Перша вчителька! Добра, терпляча,

Наче мама була нам малим,

А любов ваша щира,гаряча

Зігрівала сердечко усім.

3.Із року в рік, із класу в клас

Вела учителька всіх нас.

Вже в котре за своє життя

Спочатку вчила з А до Я.

4.Пустували не раз і не два,

І уроки зривати уміли,

В вас боліла від нас голова ,

Але Ви все одно нас любили.

5. Останнє нині у нас побажання,

Нам сумно розлучатися з вами.

І просимо у Вас пробачення

Ми найщирішими словами.

6.Ми в житті вас не забудемо

І пам’ятати завжди будемо.

І слово,й усмішку ласкаву.

І ту любов,що віддавали,

Серця дитячі зігрівали.

За все ми вдячні вам без ліку,

Спасибі ніжне і велике!

7. Прощальна наша пісня,

Прощальний вальс

Сьогодні люба вчителька,

Це все для вас!

8.В це останнє свято в школі,

Наша вчителька кохана,

За ваш труд для вас складаєм

Щиру дяку вас і шану.

Ведуча. Ірландський  танок виконують учениця  4-А Нечіталюк Марія та учениця 4 В класу Карпенко Єлизавета.

Ведуча. Шановні гості, випускники! Важко сказати,хто сьогодні  відзначає свято: діти, вчителі чи батьки?Мабуть, усі. Діти, скільки сил затратити ваші батьки,щоб ви могли 4 роки навчатись. У ваших матусь, бабусь і татусів з’явилась ще одна навчальна освіта. А скільки ночей вони не досипали, хвилюючись і піклуючись про вас. Все те добре і хороше,що є в ваших класах – це заслуга не тільки дітей і вчителів, а й ваших батьків. Шановні батьки! Слова подяки від своїх дітей.

Діти.1.Ми до батьків сказати хочем слово

І привітати хочем від душі.

Подарувати пісню Вам чудову,

Найкращі прочитати  Вам вірші.

2. Без батьків чого ми в світі варті?

Без маминої ласки і тепла.

Без батьківської строгості і жарту

І без свого родинного тепла?

3. Ми любим Вас, кохані мама й тата,

Ми Вам бажаємо здоров’я багато

Ми хочемо, щоб завжди Ви раділи

І щоб в житті ніколи не хворіли.

Ведуча. Від першого до четверного класу з нами завжди були поруч найулюбленіші мами та тата , яких ми сьогодні хочемо привітати і нагородити почесними медалями. Ми нагороджуємо медалями наших мам та тат за добросовісну допомогу,щиру підтримку, неабияку силу волі. За відчайдушне терпіння, силу наснаги, за витрачене здоров’я. Адже наші мами весь час допомагали нам, своїм дітям, у навчанні . І присвоюємо їм звання: «Фея мудрості й терпіння»,а татам присвоюємо звання «Король витримки та терпіння».

(діти вручають медальки батькам)

Ведуча. Подарунок для мам і пап приготував колектив 4 Б класу.

Ведуча. Не сумуйте, дорогі наші бабусі і дідусі. Ми про Вас теж не забуваємо. Ми Вас щиро любимо і чекаємо вашої підтримки,мудрої поради, допомоги. Всі ці роки ви нам допомагали вчитися,підтримувалися нас, давали добрі поради, цікавилися нашим шкільним життям, вчили нас любити школу, вчительку, Україну.

Гру на саксофоні для бабусь та дідусів виконує учень 4 Г класу.

Діти. Попереду ще класів в нас багато

Але закінчимо ми їх і буде все гаразд,

Чого ж ви зажурились, мамо й тато?

Це ж наша юність вже іде до нас!

Ведуча. Я хочу надати слово батькам наших випускників і запросити на сцену___________________________________________________________________

Ведуча. Вас вітає танком учень 4-Б класу -                                 та колектив

Ведуча. Любі діти! А зараз я пропоную вам згадати про навчання і провести веселі міні уроки. Сценки з шкільного життя приготували учні 4 Б класу.

Учитель.

1.-  Дмитрику. де народився Тарас Григорович Шевченко?

  • На 25 сторінці читанки.

Учитель

2. Катя, коли було засновано Київ?

- Наскільки я пам’ятаю, Київ було засновано майже 1500 років тому…

Учитель. Ну і пам'ять у тебе!

Учитель. – Максимко,які знаєш теплі й лагідні слова?

(учень говорить і одночасно загинає пальці )

  • Шуба, рукавички, чай,…

Учитель. Діти, як треба зберігати читанку, щоб вона завжди була новою і чистою?

  • Краще її зовсім не носити до школи.

Учитель. Катя, припустимо, у твого брата п’ять яблук, а ти в нього два забереш. Який буде результат?

  • Він мене відлупцює.

Учитель. Катю, провідміняй дієслово ходити.

  • Я йду,ти йдеш…

Учитель. Швидше!

  • Я біжу,ти біжиш!

Учитель. Як на твою думку,Максиме, штани – слово в однині чи у множині?

  • Як так собі міркую,що верхня частина в них – однина, а нижня множина.

Учитель. Скажіть, чи  відрізняються свійські тварини від диких?

  • Дикі тварини ніколи не віддають молоко та яйця.

Учитель. Максим,чому це твоя мама не була на батьківських зборах?

  • Я їй не сказав.
  • Чому?
  • Бо кожного разу, коли вона побуває на них, у неї болить голова. От я її  й пожалів.

Частівки.

Птах щастя (учні по черзі)

Ведуча. Часом для щастя багато не треба.

  • Пілотові досить чистого неба.
  • Вчителю – ваша охота до книжки
  • Стрічному досить буває усмішки.
  • Мамам – щоб діти здорові зростали.
  • Для щастя й мені захотілося мало:

Бути щасливим,якщо усі люди

Кожну хвилину, у будь які дні –

Більшого щастя й не треба мені.

  • Найбільше я хочу, щоб мир був у світі,

Як небо – у зорях, а сад – наш у цвіті.

  • Найбільше  я хочу, щоб сонце щоранку

Зі мною віталось, присівши на ганку.

  • Найбільше я хочу, щоб рідна матуся

Всміхнулась мені, коли я усміхнуся.

  • А от би нам знайти такого птаха,

Щоб радість,щастя він

Приніс всім людям.

  • Щоб мир і спокій був

Під кожним дахом,

  • Здорові були всі наші люди.

Ведуча. Шановні випускники,шановні вчителі,батьки і гості! Ось і настав час прощання з початковою школою. Це роки пролетіли дуже швидко. Це роки пролетіли дуже швидко. Вони багато чому навчили вас. Бувало різне, але хочеться,щоб в пам’яті про час, який ви провели в початковій школі, залишилися тільки приємні і світлі спороди.

Пісня «Діти України» 4 в клас

  Любі діти! Вже зараз вас можна сміливо назвати п’ятикласниками. Ваша шкільна парта стала шкільним кораблем! Тож бажаємо, вам легко пливти на цьому кораблі по шкільному морю знань. Не будемо сумувати. Нехай ваше життя буде веселим і дзвінким,як шкільний дзвоник, який зараз пролунає для вас!

Ось і срібний голос дзвоника лунає,

Випускників останній кличе раз!

В однім пориві всі серця єднає

Щасливої дороги! В добрий час!

(лунає останній дзвоник. Дзвонять вчителі.   

 

 

Тема: Свято казки . 1 клас

Мета: розширити та поглибити знання учнів про казку, як вид творчості, розширювати кругозір дітей; розвивати зв'язне мовлення учнів, творчі здібності, піклуватися про своє здоров’я, виховувати інтерес до казки, естетичні смаки дітей, почуття дружби, уміння отримувати задоволення від своєї діяльності.

Тип заняття: позакласний захід.

Вчитель. Дорогі діти, шановні гості! Сьогодні   у нас незвичайне свято. Його немає в календарі, але воно є в серці й душі тих людей, які люблять казки.

 

 Ведуча 1

Ви сідайте тихо, діти,
Домовляйтеся не шуміти,

На занятті не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Ведуча 2

Існує книг багато на землі.

  Вони цікаві, мудрі, гарні.

Та кожен з нас: дорослий чи малий,

Всяк казочку читати полюбляє.

  Ведуча 3

              В кожнім домі, в кожній хаті,

              І у лісі, і в селі –

              Хто навчився вже читати,

              Має казку на столі.

Ведуча 1

Казка – це світ чарівний та незвичний,

Казка – це диво, сповнене краси.

Поринуть в казку, це ж бо так цікаво,

Це справді свято, радість для душі.

Ведуча 2

У казці звірі мову мають,

Дерева розмовляють, мов живі.

Добро і правда завжди зло здолають,

Тому і люблять казку діти всі.

Ведуча 3

Мудра казка, казко - чарівниці.

Ти даруєш ласку, вчиш ростить пшеницю

Поведи нас за собою

В світ прекрасний і чудовий.

 

Пісня «Свято казки» Н. Май

                           Учень1.  

                             В чудеса не вірять діти,

                              Бо відомо всім давно,

                              Що чудес ніде не стріти,

                              Крім казок і крім кіно.

 

     Учень2.

    Але раптом так буває

    У найкращий день весни

     Чудо в гості завітає

     І повірим в чудо ми.

     Учень3

      Казку в гості кличуть люди,

      Так ведеться споконвік.

      Рік, якщо почнеться з чуда,

      Буде щедрим цілий рік.

     Учень4.

     Сьогодні ми казку сюди запросили,

       Щоб бачити казочку, слухать гуртом,

       А казка в завії десь там заблукала.

       Давайте її погукаєм разом!                 

 

     Казко, казко, ти приходь до нас! 

«Казка»  співає  пісню (мелодія "Пісня Червоної Шапочки")  (мінус) 

 

Якщо довго, довго, довго, якщо довго по доріжці,

Якщо довго по стежинці бігти, тупати й стрибать,

 То напевне, то напевне, то звичайно, то звичайно,

Безперечно таким чином можна в школу завітать

А-а- там навчаються читати,

А-а і писати й рахувати,

А- а-там цікаво всім завжди. –

 

Якщо довго, довго, довго, якщо довго по доріжці,

Якщо довго по стежинці бігти, тупати й стрибать,

 То напевне, то напевне, то звичайно, то звичайно,

Безперечно таким чином можна в казку завітать

А-а- там розваги і пригоди,

А-а нас чекають перешкоди

А- а там цікаво всім завжди –

 

Якщо хочеш, хочеш, хочеш, якщо хочеш разом з нами,

Якщо хочеш разом з нами, у дорогу вирушать,

То потрібно, то потрібно, треба знати, треба знати,

Безперечно треба знати як перешкоди подолать  

А-а- ти навчаешся читати?

А-а і писати й рахувати?

А- а-нам з тобою по путі. –

      

       Казка. Вітаю вас, дорослі і малі,

Від всіх казок низенький вам уклін.

Я – казка мудра. Хочу вам сказати,

Що кожен з вас мене повинен знати,

Бо, кажуть, казка вчить на світі жити

Та правду й волю завжди боронити.

 

Учень 5

В казку вирушим всі разом,

          Перешкоди всі пройдем.

          А хто буде сумувати,

            Із собою не візьмем.

 

 Казка. Дякую, що ви запросили мене на свято. Я прийшла до вас не сама, а із своїми друзями казковими героями. Ми підготували для вас виставу. Щоб потрапити на неї, ви повинні довести, що любите і знаєте казки.

 

                                        Казкова вікторина

Вчитель. Станція перша  «Загадкова»

1.     На городі, що за черга

Дід і баба тут стоїть.

Тягнуть щось перед собою

І не витягнуть ніяк.   (Ріпка)

 

2.     Ти впізнаєш вмить її

Одяг весь у попелі

Мачуха все лається

Сестри насміхаються. (Попелюшка)

 

3.     Маленьке, сіреньке,

Біди наробило:

Щось біле, кругленьке,

Хвостиком розбило.

Сумує і плаче бабуся,

Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче:

«Я вам золоте знесу.» (Курочка Ряба)

 

4.     В’ється річка невеличка

Хлопчик у човні сидить.

З берега матуся кличе,

Щоб обідом пригостить.

І вгадать цього героя

Справа зовсім не складна.

Казка ця усім відома

Про кого вона? ( Про Івасика Телесика)

 

 

5.     Хто кругленький і смачненький,

Із віконця скік та скік.

Втік від баби та від діда

До лисички на язик?(Колобок)

 

В ліс по стежці я ходила,

Сірого вовка зустріла.

До бабусі завітала

І її я не впізнала.

Очі, зуби – все страшне!

Чи впізнали ви мене?    ( Червона Шапочка )

 

                   У бору моя хатинка,

Приведе туди стежинка.

В мене кістяна нога,

Звуть мене…      ( Баба-Яга )

 

Друзі мої – П’єро й Артемон.

Добрими бути – для нас це закон.

Навіть страшний Карабас-Барабас

Зрадити дружбі не змусить всіх нас.     ( Буратіно )

 

Моя казка всім відома,

У семи живу я гномів.

Стан стрункий, тендітна ніжка.

Хто я, друзі? …   ( Білосніжка )

 

  • Презентація

 Станція друга   «Чарівний кошик»     (З якої казки  дані речі? )

 

  1. Золоте яйце
  2. Кришталевий  черевичок
  3. Рукавичка
  4. Колосок

 

Вчитель. Гравці зібралися достойні. Але в країні казок без математики ніяк.

Наступна станція «Математична».

1.   Скільки звірів помістилося в рукавичці, яку загубив дід? Назвати героїв.

Відповідь. Сім героїв: мишка - шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик, кабан - іклан, ведмідь - набрід.

2.   Скільки звірів зустрів по дорозі Колобок?

Відповідь. Четверо звірят: зайчик, лисичка - сестричка, вовчик-братик, ведмедик.

3.   Скільки героїв-персонажів витягують ріпку?

Відповідь. Шість героїв: дід, баба, внучка, собачка, котик, мишка.

4.   Скільки  звірів приліпилося до солом’яного бичка у казці «Солом’яний бичок»?

Відповідь.  Четверо Вовк, ведмідь, заєць, лисиця.

5.   Скільки було монет у Буратіно?              (П’ять)

6.   Скільки коштував білет у цирк?           (Чотири сольдо)

 

Вчитель. Діти, ви просто молодці! Ви довели всім,що казки – це ваші добрі друзі і порадники. Тож нехай вони залишаються такими на довгі роки. Вірте в казку і вона завжди житеме з вами поруч.

 

 Казка.

Прийшла, нарешті, довгожданна мить:

Герої казки нас усіх вітають.

Чарівна музика тихесенько звучить,

І казка перед нами оживає.

     

               ( Інсценівка казки « Колобок » )

                         

                           Пісня Колобка

 

             Колобок. Я веселий колобок

                      По доріжці плиг та скок.

Зарум’янений бочок,

По доріжці я кочуся

У пилюці замащуся,

І ніхто не з’їсть дружочка

Замазуру-колобочка.

   

     Зайчик. Хто це котиться назустріч?

              Наче пахнеш смачно ти,

              А чому ж такий брудний?

 

Колобок. По доріжці я котився

І увесь так забруднився.

Схочеш з’їсти замазуру –

Будеш пить гірку мікстуру.

 

Зайчик. Ти по лісі не котися,

                До бабусі повернися.

 

Не послухав Колобок, та все далі плиг та скок.

 

 Вовк. Хто це в лісі так співає

            Вовку спати заважає?

                  З’їм тебе я дивину –

                  Незвичайну звірину.

 

  Колобок. Як візьмеш мене у ротик –

   Заболить в тебе животик.

                         По доріжці я котився

                         І в болоті замастився.

                         Як не хочеш мать турботи –

                         Не клади мене до рота.

 

        Вовк. Ти по лісі не котися,

                   До бабусі повернися.

 

Не послухав Колобок – покотивсь через місток.

 

           Ведмідь. Що тут робиш, Колобок, -

          Зарум’янений бочок?

                      Заберу тебе до хати,

                      В молоці пополощу,

                      Медом трішки помащу,

                      З’їм тебе я на обід,

                      Щоб не біг, куди не слід!

 

Колобок. Ти мене не зачіпай,

А хутчіше утікай.

Бо коли мене з’їси –

Захворієш, дружок, ти.

 

Ведмідь. Ти по лісі не котися,

                 До бабусі повернися.

 

Не послухав Колобок, та й забрів десь у лісок.

 

Лисичка. Колобочку, рум’яненький,

Запашненький, солоденький.

Хочу дуже тебе з’їсти –

Подивлюся де б це сісти!

 

             Колобок. Ти не їж мене , Лисичко,

                                  Дуже брудне в мене личко,

            Не рум’яний вже бочок –

            Я – бруднуля- Колобок!

            Пожалій мене, Лисичко,

            Та відмий моє ти личко,

            Поскликай звірят до хати –

            Піду з ними я гуляти!

 

 

 А мораль вам, школярі, у цій казочці така:

 

Всі: Для здоров’я і для дружби – необхідна чистота!

(Герої казки танцюють)

 

 

                     Учень  1

                      Якби не казка, хто б і знав,

Що стільки є чудес на світі.

І хто б завісу відкривав у світ,

В якому грають діти.

                     Учень  2

                    Казок на світі є багато.

                   І веселих , і сумних.

То ж чи можемо

Прожити ми без них?

Учень 3

Не можем без казки у світі ми жити,

Бо казка нас вчить, як потрібно дружити,

Як зло подолати, як хитрих провчити.

Як чуйних і добрих, й сміливих любити.

Ведучі

Як добре, що казка усіх нас зібрала,

Дорослих і діток разом поєднала.

Гукайте іще нас з собою в мандрівку –

Ми знову прийдемо до вас на підтримку.

Пісня  «Запроси до казки» (співає весь клас)

 

Казка. От і настав час повертатись мені в     своє  королівство. А ввечері, коли будете лягати спати, ми знову зустрінемось. До зустрічі!

 

 

Вчитель. Сьогодні, я, думаю. Всім було цікаво і весело.  Ми пригадали наші знайомі казки, героїв. Але час повертатися з мандрівки.

                   Всі разом казки згадали.

                   Гостям нашим показали.

Всі разом: От і казочці кінець.

                   А хто слухав – молодець!

 

Свято 8 Березня

Сценарій свята для учнів першого класу

Мета: Проведення традиційного свята для мам і бабусь.
- Розвивати усне мовлення дітей, пам'ять, індивідуальні творчі задатки дітей.
- Виховувати повагу до традицій, дорослим, вміння працювати колективно.
Обладнання: Святкові плакати, повітряні кулі, інвентар для ігор, музичне оформлення, проектор та екран для перегляду презентації.
Привітання за відео

Вчитель.

А жінка-матір на весну так схожа.
Така ж красива, ніжна, осяйна.
Дзвінка і гарна, світла і пригожа,
Чарівна й щедра, як сама весна.
І стільки в ній краси, і сонця, й світла,
Та мужності, і стійкості, тепла,
Як диво-квітка навесні розквітла,
Немов вершини жінка досягла.
Немає кращого, як це — весна і мати
З дитям за руку! Просто дивина!
То ж я усіх жінок вітаю з святом
І з тим, що йде на землю радісна весна.
Весна і жінка, жінка й гарні квіти!
Взаємозв’язані, я повторюся знов.
Сьогодні вас прийшли вітати діти,
Щоб передати вам свою любов!

Відіокліп «Легенда про маму»

 

Вчитель. Найпрекрашніше слово на землі – мама. Воно звучить на всіх мовах світу однаково ніжно. У мами найдобріші і ласкаві руки, вона все вміє. У мами найвірніше і чуйне серце – в ньому ніколи не гасне любов, воно ні до чого не залишається байдужим. Про своїх матусь сьогодні будуть розповідати самі діти.
Ведучий.

Сьогодні свято, пречудове свято!
Бо жінку, матінку вшановує весь світ.
І лине привітань, пісень багато,
Бо ж мама найдорожча з юних літ.

Ведуча.

Заквітчана вся хата рушниками.
На них чарівні квіти бачу я.
Їх вишивали добрі руки мами.
На квітку й схожа матінка моя.

1 дитина.

Немов ромашка — ніжна і тендітна,
Така ж чарівна, як любов сама.
Вона завжди ласкава і привітна,
Така — найкраща лиш вона одна.

2 дитина.

Моя ж матуся — лісовий дзвіночок!
І синь небесна у її очах.
І ллється срібно мамин голосочок
У ніжній мові, у дзвінких піснях.

3 дитина.

Як незабудки в мами світлі очі
І ніжні руки — пелюстковий цвіт!
Вона найкраща, я сказати хочу,
Мене веде за руку в білий світ!

4 дитина.

А на конвалії краплиночки роси.
І стільки ніжності у квітці цій — без меж!
І сили, й магії, дитинної краси…
Моя матуся схожа з нею теж!

5 дитина.

Моя матуся, мов підсніжник ніжний!
В ній дух і сила незборима є.
І хоч у квітки колір білосніжний,
Та є жага, щоб довести своє!

_Пісня «Мамин день»______________________________________

6 дитина.

Тюльпани — дуже гарні квіти,
Такі всі різні у саду цвітуть.
На маму схожі. Недаремно ж діти
У свято мамі радо їх несуть.

7 дитина.

Гербери — квіти просто дивовижні.
Яскраві, кольорові, осяйні.
Вони бувають надзвичайно ніжні,
На рідну маму схожі так мені.

8 дитина.

А крокуси! Яка краса чарівна!
Природи несказанна дивина!
Моя матуся, ніби та царівна,
Як диво-квітка і сама весна!

9 дитина.

Троянда — диво! Що є красивіше!
Погляньте скільки радості цвіте!
Троянди й мама в світі наймиліші,
Я хочу, мамочко, щоб знала ти про те!

10 дитина.

Моя матуся, мов краса-лілея!
Що пишно розцвіли на квітнику.
Пишаюся я мамою своєю,
Люблю її, красиву і струнку!

Пісня Натальі Май Мамочка»_

11 дитина.

А ви айстри бачили? Ніби зірочки!
Кольорові, радісні, чарівні і світлі!
У моєї матінки вигляд теж такий
Й очі в неї лагідні, добрі і привітні.

12 дитина.

Нема кращого нічого, як волошки в житі.
В них така чарівність і краса своя.
Кращої, як мама, то ж немає в світі!
На волошку схожа матінка моя.

13 дитина.

Ніжні фіалки землю вкривають.
Всюди весна і сміх!
Рідну матусю зі святом вітаю!
Мамочка схожа на них.

14 дитина.

Синенькі проліски! Вони повсюди.
Їх сонячні лоскочуть промінці.
Їм усміхаються прохожі люди.
На маму схожі диво-квіти ці!

Звучить пісня. «Мама і я»

15 дитина.

Півонії яскраві, кольорові.
У них життя буяє і цвіте.
На маму схожі квіти ці казкові.
Я хочу, щоб дізнались всі про те!

16 дитина.

Як же гарно повсюди бузок зацвітає,
Ніби свято на цілій землі!
Моя матінка вроду таку ж гарну має
І до матінки горнуться діти малі.

17 дитина.

Червоні маки, мов вогнем струмують,
Горять, як полум’я, приваблюють усіх.
Немов матуся, нам любов дарують
І щастя, й радість, і веселий сміх!

18 дитина.

Ірис — це квітка справді дивовижна,
Яскрава, гарна, дивна і струнка.
Моя матуся, мов ця квітка ніжна,
Струнка і гарна, як ірис — така!

19 дитина.

В нарцисах стільки ніжності п’янкої
І вроди дивної. В них аромат весни.
Матусенька — цінителька краси такої,
Що навесні на землю йде і в сни…

20 дитина.

А чорнобривці, мабуть, — це бабусі,
Чогось завжди здається так мені.
З бабусями так добре, я сміюся,
Вони всі добрі, милі, чарівні.   

 

Вчитель. У цей день ми вітаємо не лише наших мам, але і наших улюблених і дорогих бабусь. Велике спасибі за доброту, увагу, ласку, турботу, за любов, яку вони дарують своїм внучатам.     

А зараз подарунок для бабусь.

Звучить пісня.(для бабусь)

 

4. ІНСЦЕНІЗАЦІЯ КАЗКИ “ПОДАРУНОК”

Автор. Настала весна. Багато клопотів з'явилося у звірів і птахів. Всі вони чепурили свої оселі, лісові галявини. Дехто змінював вбрання.

         Та найбільше метушились малята, потай від усіх готуючи подарунки. Адже незабаром - мамине свято. У цей день на головній лісовій галявині мали зібратися найповажніші мешканці лісу і вирішити, кому ж присудити головний приз за найкращий подарунок.

        Засмучений сидів у своїй хатинці лише зайчиня Біла Шубка. Їй теж хотілося порадувати маму, проте вона ніяк не могла придумати для неї подарунка. Ось зайчик вийшла надвір.

          На горбочку, біля головної галявини, побачила Біла Шубка блакитну квіточку на тонкій стеблині.

Зайчик. - Хто ти?

Пролісок. - Пролісок. Дуже соромно не знати мене, адже розквітаю я щовесни першим.

Зайчик. - Це моя перша весна, тому й не чув про тебе.

Пролісок. Ага, он воно що! А чому ти такий засмучений?

Зайчик. - Як же мені не сумувати? Завтра мамине свято. А подарунка не маю.

Пролісок. - То, може, візьми мене, тай подаруй своїй мамі…

Зайчик. - Як же я візьму? - Ти ж тоді не будеш рости.

Пролісок. - Звісно, не буду, але ж ти не маєш подарунка. Всі матимуть, а ти - ні.

Зайчик. - Дякую тобі, Проліску, тепер я знаю, що подарувати мамі!

Автор. - І ось в день свята геть усі малята прийшли на головну лісову галявину.            Кожне з них принесло дбайливо загорнений подаруночок. Тільки в Білої Шубки в лапках не було нічого.

        Подарунки малят були й справді напрочуд гарні: різьблені скриньки й розфарбовані мисочки, горішки і ткані рушнички, вишивані серветки й намисто з шипшини. Нарешті дійшла черга й до білої Шубки. Зайченя взяло маму за лапку й повело на горбочок? Там сиділа квітка.

Зайчик. - Я дарую тобі, матусю, ось цього проліска. Тільки зірвати його я не міг, адже він тоді не ростиме.

Мати зайчика. - Дякую тобі, мій любий синочку. Дякую за такий чудовий подарунок!

Автор. Коли ж усі подарунки були вручені мамам, до лісових мешканців звернувся ведмідь на ім'я Буркотун.

Ведмідь. - Ми тут порадилися й вирішили головний приз віддати зайчикові Білій Шубці.

Всі. - Ура!

Ведмідь. - Тримай міцно! (подає кошика, наповненого яблуками).

Їж на здоров'я, та не забудь маму почастувати.

Зайчик. - Не забуду. Я про неї не забуваю.

Вчитель. Як і всі свята, на 8 Березня прийнято дарувати подарунку. Наші діти теж приготували сьогодні сьогодні своїм бабусям, мамам подарунки.т

Ведучий.

Всі квіточки великі і маленькі
Ми склали в чарівний букет
І подаруєм їх для матінки, для неньки,
А вам розкриєм в свято наш секрет.

Ведуча.

Бо й справді мами нам на квіти схожі.
Леліють нас у щасті і теплі.
Самі ж чарівні, гарні і пригожі,
Неначе квіти на святій землі.

Ведучий.

Бажаємо вам сонця, світла й казки,
Чарівних весен і казкових снів.
Як квіти квітніть на землі, будь ласка,
Сто тисяч весен і мільйони днів!

Ведуча.

Бажаємо вам щастя і терпіння,
Здоров’я від землі і від води.
Краси і радості , щасливого цвітіння,
Щоб довго ви були в нас молоді!

 


 


Зворотній зв'язок





Новини

02.05.2015 21:17

вчительске кредо

—————