
Навчальний тест українська мова. Іменник . (тест)
20.02.2018 16:52КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6
( Мовна тема «Іменник»)
1. Спиши, доповни речення: Іменник вказує на … і відповідає на питання …? …?.
2. Спиши речення. Над словами надпиши назви частин мови.
Мороз малює красиві узори на вікнах .
3. Запиши 2 загальних іменники.
4. Запиши іменники в три колонки, розподіливши їх за родами: село, хлопчик, парта, молоток, грім, річка, стеля, вікно, курча, кінь, сіль, зерно, брат.
5. Випиши іменники в однині.
Ми знаєм – ці пахучі ниви,
І річка, і ставок, і гай,
І ті міста, і тихі села –
Це все наш рідний край.
6. Запиши словосполучення, поставивши в дужках питання до іменників.
Пішли (…) до лісу; зустрів (…) друга, написав (…?) ручкою, віддав (…?) сестричці.
7. З поданих слів склади і запиши речення. Підкресли основу речення.
У, зима, біловолоса, село, прийшла.
8. Спиши, дописуючи потрібні слова.
Мою маму звати … . Сергійко відвідав місто … . Моя держава називається … .
9. Запиши 2 іменники назв істот і 2 – назв неістот.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6
( Мовна тема «Іменник»)
1. Спиши, доповни речення: Іменник – це частина мови, що означає … … і відповідає на питання …? …? .
2. Спиши речення. Над словами надпиши назви частин мови.
Спить – дрімає земля під глибоким снігом.
3. Запиши 2 власних іменники.
4. Запиши іменники в три колонки, розподіливши їх за родами: піч, вікно, хата , димар, рушник, мама, стеля, відро, небо, поріг, сіль, хліб, зерно.
5. Випиши іменники у множині.
Заграло над лісом веселе сонечко. Запалило янтарним полум’ям сніги. Вилетіли із пухнастого снігу тетеруки. Клюють запашні березові бруньки.
6. Запиши словосполучення, поставивши в дужках питання до іменників.
Пливли (…?) на човні, побачив (…?) тата, писав (…?) ручкою, подарував (…?) другові.
7. З поданих слів склади і запиши речення. Підкресли основу речення.
За, шумлять, зелені, селом, гаї.
8. Спиши, дописуючи потрібні слова.
Я живу в селі … . Мене звати … . Столиця України … .
9. Запиши 2 іменники назв істот і 2 – назв неістот.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6
( Мовна тема «Іменник»)
1. Спиши, доповни речення: Іменник вказує на … і відповідає на питання …? …?.
2. Спиши речення. Над словами надпиши назви частин мови.
Мороз малює красиві узори на вікнах .
3. Запиши 2 загальних іменники.
4. Запиши іменники в три колонки, розподіливши їх за родами: село, хлопчик, парта, молоток, грім, річка, стеля, вікно, курча, кінь, сіль, зерно, брат.
5. Випиши іменники в однині.
Ми знаєм – ці пахучі ниви,
І річка, і ставок, і гай,
І ті міста, і тихі села –
Це все наш рідний край.
6. Запиши словосполучення, поставивши в дужках питання до іменників.
Пішли (…) до лісу; зустрів (…) друга, написав (…?) ручкою, віддав (…?) сестричці.
7. З поданих слів склади і запиши речення. Підкресли основу речення.
У, зима, біловолоса, село, прийшла.
8. Спиши, дописуючи потрібні слова.
Мою маму звати … . Сергійко відвідав місто … . Моя держава називається … .
9. Запиши 2 іменники назв істот і 2 – назв неістот.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6
( Мовна тема «Іменник»)
1. Спиши, доповни речення: Іменник – це частина мови, що означає … … і відповідає на питання …? …? .
2. Спиши речення. Над словами надпиши назви частин мови.
Спить – дрімає земля під глибоким снігом.
3. Запиши 2 власних іменники.
4. Запиши іменники в три колонки, розподіливши їх за родами: піч, вікно, хата , димар, рушник, мама, стеля, відро, небо, поріг, сіль, хліб, зерно.
5. Випиши іменники у множині.
Заграло над лісом веселе сонечко. Запалило янтарним полум’ям сніги. Вилетіли із пухнастого снігу тетеруки. Клюють запашні березові бруньки.
6. Запиши словосполучення, поставивши в дужках питання до іменників.
Пливли (…?) на човні, побачив (…?) тата, писав (…?) ручкою, подарував (…?) другові.
7. З поданих слів склади і запиши речення. Підкресли основу речення.
За, шумлять, зелені, селом, гаї.
8. Спиши, дописуючи потрібні слова.
Я живу в селі … . Мене звати … . Столиця України … .
9. Запиши 2 іменники назв істот і 2 – назв неістот.
—————